۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان:

۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت در زنجان ارسال شد

۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت در زنجان ارسال شد

زنجان- رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان گفت: ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت در استان زنجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون اسکندری ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره «فرشته رحمت» در استان گفت: کادر درمان طی ۲ سال شیوع کرونا سختی و مشقت‌های زیادی را در راستای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف متحمل شدند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیان داشتند پرستارانی که در دوران کرونا به کار گرفته شده‌اند مثل کارگر فصلی با آنها برخورد نشود و این طور نباشد که با اتمام کرونا آنان بیرون بروند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان گفت: همکاری‌های بین بخشی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در پیشبرد برنامه‌های این جشنواره نقش بسیار اثر گذاری داشت.

اسکندری تاکید کرد: این اقدام کار بزرگی بود که تقدیر از خدمات بی شائبه آنان در دوران کرونا بوده است.

وی گفت: این جشنواره با همکاری بین بخشی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان تصریح کرد: طی برگزاری جلسات مختلفی عنوان «فرشته رحمت» برای این جشنواره انتخاب شد که بر اساس فرامین رهبری در سال ۹۹، این عنوان نهایی شد.

اسکندری افزود: مقرر بود این جشنواره صرفاً استانی برگزار شود ولی به دلیل گستره این رخداد، نسبت به اطلاع رسانی آن در حوزه فضای مجازی، سازمان نظام پرستاری و علوم پزشکی در سطح کشوری نیز مبادرت شد که در نهایت آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی تصریح کرد: ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره فرشته رحمت در استان زنجان ارسال شد که از این تعداد ۴۶۰ مورد آن عکس، ۲۳ مورد فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای و ۳۸ اثر نیز دلنوشته تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان افزود: آثار ارسالی زیر نظر داوران متبحر داوری و در نهایت ۲۰ اثر انتخاب شد و جوایز نفر اول به مبلغ ۳۰ میلیون، رتبه دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است که به برگزیدگان اعطا می‌شود.

کد خبر 5487444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha